T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KONYA / KARATAY - Karatay Fevzi Çakmak Anaokulu

Haberler

May

May

Okullarda Orman projesi kapsamında Nisan ayı etkinliklerimizde, iklim değişikliğinin susuzluğa etkisi, suyun önemi, Nisan yagmurlarinin önemi konulu etkinliklerle suyun hayatımızdaki önemine değinildi

Nis

"Have You Ever Looked Upside Down" e Twinning projemizde bu haftaki konumuz tekerleğin icadıydı.  Öğrencilerimiz video ve oyun ile evde ön öğrenmelerini gerçekleştirdiler. Okulda otobüsün tekerleği etkinligi ile öğrenme süreci tamamlandı.

Nis

23 Nisan Ulusal Eğemenlik ve Çocuk Bayramı haftasını okulumuzda birbirinden güzel ve eğlenceli etkinliklerle tamamladık.Fondü,pamuk şeker ve lokma tatlısı ile ağızları tatlanan miniklerimiz;parkur oyunu,yoğurt yeme yarışı,çuval yarışı,bisiklet yarışı,hedefe top atma gibi birbirinden güzel oyunlar ile eğlenerek yarışmanın keyfine vardılar.Herşey sizin için çocuklar

Nis

Sabahçı Kelebekler Sınıfı 'Have You Ever Looked Upside Down' projesinde Ters Yüz Öğrenme Eğitim Modeli ile tekerleğin icadını öğrendiler. Tekerleğin geçmişten günümüze kadar olan değişimini görsellerle inceleyen Sabahçı Kelebekler Sınıfı, etkinliğin sonunda STEM tekniği ile kendi arabalarını yaptılar.

Nis

Nis

Sınıfımda yürütmekte olduğum Ters Yüz Eğitim modelini temel alan Romanya ortaklı eTwinning Have You Ever Looked Upside Down projemizin Nisan ayı etkinliği Tekerleğin icadı ve STEM araba tasarımı çalışmasıH

Nis

Dilimizin zenginlikleri memleketim Türkiye ve memleketim Nevşehir kitapları etkinlikleri etkileşimli kitap okuma tuz seramiği ile peri bacaları yapımı

Nis

Ters Yüz Öğrenme Eğitim Modeli'ni temel alan eTwinning Projemiz 'Have You Ever Looked Upside Down' ın kısa bir özetini içeren broşürümüz

Nis

' HAVE YOU EVER LOOKED UPSIDE DOWN' İsimli eTwinning projemizde biri Romanya'dan biri portekiz'den olmak üzere 12 ortağımızın katılımıyla ortak poster çalışmamızı tamamladık.

Nis

Okulumuzda Ters Yüz Eğitim Modeli'ni temel alan, Romanya ortaklı eTwinning 'HAVE YOU EVER LOOKED UPSIDE DOWN' projemiz yürütülmeye başlanmıştır. Projedeki ilk uygulama konusu sayı farkındalığı olmuştur.

Nis

Arkeoloji Atölyesi Çalışmalarımız 

Nis

Okul Psikolojik Danışmanımız Reyhan KARATAŞ tarafından bu ay akran zorbalığını önleme hedefine yönelik etkinlikler planlanmıştır. Akran zorbalığı ile ilgili öncelikle akran zorbalığının ne olduğu konuşulmuştur. Ardından zorbalık mı anlaşmazlık mı oyunu ile zorbalığın anlaşılması sağlanmıştır. Son olarak yapılan Zorbalık Çantası ile zorbalıkla karşılaştıklarında yapmaları gerekenler görselleştirilerek öğrencilere sunulmuştur.

Nis

Mrt

5E Eğitim Modeli ile Önceliğimiz Matematik Projesi ile ilişkilendirerek Değerlerimiz ve Matematik konusunu ele aldık.

#önceliğimizmatematik